čtvrtek 20. března 2014

Můj kraj...

Dlouho jsem přemýšlela o čem v dalším příspěvku psát.  Rozhodla jsem se trošku přiblížit ten můj kraj, kde se domeček nachází.
Moje budoucí bydliště se nachází v CHKO Český kras, které se nachází jihozápadně od Prahy. CHKO vznikla v roce 1972 a má rozlohu 130 km2. Nachází se zde 2 národní přírodní rezervace, 4 národní přírodní památky, 8 přírodních rezervací a 6 přírodních památek. Ty ostatně uvidíte na mapičce níže, kterou přikládám. Schválně, kolik z Vás, co v tomto regionu žijete, zná a navštívilo všechny přírodní rezervace a přírodní památky? ;) Já vyrážím na výlety po okolí celkem často, ale některá místa jsem vůbec neznala ;) A musím to napravit ;).
Předsevzetí je tedy následující - Do konce roku 2014 navštívit přírodní památky (PP) a přírodní rezervace (PR), které jsem ještě nenavštívila  - Přinesu pak z nich report J:
  • PR Radotímské údolí (nemám moc prošlé)
  • PP Hvížďalka
  • PP Klapice
  • PR Staňkovka
  • PP Špičatý vrch – Barrandovy jámy
  • PR Kulivá hora
  • PR Kobyla
  • PR Voškov
  • PP Krásná stráň
Plus pár bonusových:
  • NPP Kotýz
  • NPP Zlatý kůň
  • NPP Klonk
  • NPP Černá rokle
Tak na konci roku uvidíme J




1 komentář:

  1. Držím palce, ať to všechno prošlapeš a těším se na report ;) A kdybys chtěla přibrat i dvounohého parťáka, hlásím se dobrovolně! ;)

    OdpovědětVymazat