sobota 7. března 2015

Je mi 30...a cítím se fajn :)

Před pár dny jsem šla kolem stojanu s časopisy a bylo tam něco ve smyslu.."Jste na dně...je vám přes 30, proč ten život běží tak šíleně rychle??..". Dost mě to pobavilo a říkám si, to už je přece teď nově článek i pro mě :)

Už jsem na světě 30 let ..a je to moc fajn :). Jsem vděčná za každý super rok, co mám možnost prožít. Vždycky když mě chytne deprese, že to běží nějak rychle, podívám se na instagram a vidím, co všechno jsem za ten rok úžasného prožila a říkám si, že ten křížek navíc stál za to.

Pro těch dalších 30 let mám jediný plán...NIKAM NESPĚCHAT. Užívat si teď a tady, užívat a vychutnávat si každý přítomný okamžik. Ten život tak rychle leti proto, že pořád někam spěcháme..."aby už bylo konečně jaro, ..at už je konečně víkend, ...aby už konečně bylo po dešti,...až budu trochu víc vydělávat,...aby už byl konečně ten dům po rekonstrukci,...až si koupím to auto, ...až zhubnu, ...až se vdám,...až budu mít děti,...až až...aby už....
Je teď a tady! Užívejme si a vychutnávejme každý okamžik už teď, ne až v budoucnu...neplánujme tolik, ale radujme se z okamžiku a žijme. Buďme více hédonisty :).

Já si svůj narozeninový den užila...nikam jsem nespěchala. Když nikam nespěcháte a za ničím se neženete, nějak vás to zklidní a cítíte se mnohem vyrovnaněji...Na Špilberku jsem si vychutnávala horkou čokoládu, dopolední vínečko, nakládaný hermelínek, skvělou společnost...a paprsky jarního slunce...a bylo mi fajn :)


1 komentář: